4 Nisan 2008 Cuma

Telefon sapıklarından kurtulun

arkadaslar sizinle muhtesem derecede kapsamlı ve super bir simbian cep telefonu paylasacagım
program harika bir arama yoneticisi ve bunun dısında onlarca ozellik daha var.

1-)istemedigiz numalardan cagrı geldigi zaman anında mesgul tonu veriyor siz bunu duyup rahatsız olmuyorsunuz bile ama ne zaman aradıgını gorebiliyorsunuz. gizli numara dahil
2-)ustteki ozelligi mesgule dusurme yerine sessiz olarak ayarlayabiliyorsunuz.
3-)kişilistenizdeki numaraların tamamını mesgule duserebilir yada sessize alabilirsiniz. bunun dısındakileri kabul edebilirsiniz.
4-)yogun oldugunuz yada toplantıda oldugunuz zaman telesekretere baglayabilirsiniz. ucretsiz olarak. daha sonra mesajları anında dinleyebilirsiniz.
5-)sadece istediginiz numaraları veya gizli numarayı telesekretere baglayabilirsiniz.
6-)her aramayı kaydedebilirsiniz
7-)hafızanız cok azsa sadece belirledigniz nolardan ve gizli nodan gelen aramaları kaydedebilirsiniz.
8-)telefon kapatılıp acılınca otomatik baslıyor. pek cok blacklist bunu yapamıyor.
9-)eski sevgilini sizi arayınca direk mesgul tonu verir ve otomatik sizin ayarladıgnız anlamlı bir mesaj gonderir.
10-)yada direk onu telesekretere baglayıp sesinizle bişeyler soyleyebilrisiniz

11-) bunların hepsini zamanlayıcılı yapabilir.KEndimden ornek veriyim:
benim bir telefon sapıgım var beni gece 00:00 la 03:00 arasında gizli nodan rahatsız ediyor. bu saatlerde gizli noyu engeller. Sabah 8:30da okula gidiyorum.ders saatlerim arasında telesekretere baglayıp derste oldugumu soylerim ya da sessize alırım ya da direk mesgule dusururum. saat 13:00-13:40 arasında okulda ogle teneffusu var. Bu saatler arası hersey normal olur.13:40 tan 15:00 a kadar yine telesekretere baglarım . 15:00dan sonra bu kez normale donerim ama beni arayanların yada benim aradıklarımla aramda gecen tel konusmalarını gizlice kaydederim(belki lazım olur hafızada ter kaplamıyo) gece yine gizli noyu engellerim boyle gider.

en onemlisi bunları bir tek ayarlamayla kendi otomatik yapar.

not:normalde telefon hafızasına bişey yuklenmesine karsıyım ama bu proyu tel hafızasına yukleyin. hafıza kartı cıkarılırsa program kapatılmasın

yuklenirken sonralar dogru size uzun bir kod vericek bu kodu not edin. BU kod programın nosu. programı acınca giriceksiniz.

cozemediginiz bir sey olursa ben burdayım ama size onerim elinize bir sozluk alın. Her seyin anlamına bakın. sonra bana sorun.
program .sis tir. javası kesinlikle yoktur olamazda aynı zamanda. bu program size neden symbianlı bir nokia diger sony ericson lardan daga ustun oldugnu gostermeye tek basına yeterde artar bile.

alıntı degildir. kendim yazdım. cok ugrastım en azından tesekkur edin

Eklenmiş Dosya
Dosya tipi: sis Interactive.Voice.Call.Master.v1.50.sis (217.1 KB (Kilobyte),

0 yorum var: