3 Nisan 2008 Perşembe

Nokia N73 Yeni Firmwareler (Versiyonlar)

İKKAT: Yazılan tüm yorumları iyice okuyun yeni versiyonun artıları ve eksileri acıkca yazıyor. okumadan yükleyip sonra telefonum rehberi silindi cihazın sesi azaldı diyip beni sorumlu tutmayın.
* Nokia Maps 1.0 versiyonu eklenmiş (Kaldırılamıyor)
* GameLoftun bir kac oyununu (demo) eklenmiş (Kaldırılıyor)
* Search eklenmiş. (Kaldırılıyor)

Eğer yukarıdaki programlara gerek yok diyorsanız. Nokia Maps Telefondan silinmiyor Gameloft ve Search başarılı bir şekilde telefondan silebiliyorsunuz
Not: Müzik çalardaki Ekolayzır bozuk yani sectinizde değişme olmuyor . Ses aynı kalıyor hatta ben yeni bir tane ayar ekle dedim tüm ayarları full yaptım ama ayarı kabul etmiyor. ,

Düzeltme: Müzik çalarken değiştirmeye çalıştığım için ayar olmuyormuş sonradan fark ettim müziği durdurupta yaptınızmı sorun yok

Nokia N73 Software version 4.0735.3.0.2 / 4.0736.3.2.1 released - 9 October 2007

This software version includes Nokia Maps 1.0 (edition 1.2) for use with Bluetooth GPS devices. This release also includes updates to the Music Library and music downloads, and performance improvements to SMS and device application installers.



Kısaca Türkcesi:

4.0736.3.2.1 9 Ekim 2007 cıkıyormuş (İngilizce versiyonudur. Türkçe için bekleyeceğiz sanırım)

Nokia Maps 1.0 Maps (1.2 versiyonu) varmış
internet üzerinden yasal Müzik kütüpanesi ve Müzik indirebilecekmişiz
Programlar ve Mesaj menüsünün performansı arttırlmış gibi bişi yazıyor

0 yorum var: